BELIEBERS FOR LIFE! PURPLE DAY TODAY

Haha kände för den titeln på inlägg!
Ni vet idag är det purple day! Har ni haft nåt niceigt purple på er idag då?? Just tell me skulle va jätte roligt o se vad ni hade för lila idag, om ni vill skicka bild gör det på [email protected] ;)
Har inte tagit på mina kläder tyvärr kom hem o va helt slut o ville i min pyjamas men ja hade lila tights, väska, nagellack o smink o så hade ja i love justin bieber tröja o justin bieber knappar elr va det heter såna man sätter på kläder hihi o så hade ja skrivit på mina händer, purple day! på ena å på andra my world 1year.
Längtar till never say never hihi men men ska nog lägga mig snart...juste har pluggat jätte mycket tjohejj! haha har pluggat på en av ämnerna ja verkligen inte gillar...dot dot dot...SO! hehe.
Men men hoppas ja klarar G åtminstone då blir ja glad haha LETS HOPE! aja gotta go , god bless! xx

JUSTE! längtar till My worlds acoustic för då kmr PRAY ut också! WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0