tele wohooo

shooo, Igår sov karoline över hos mig vi hade as kul :D vi typ först var med andra kompisar , amanda, maja,hanna och astrid men sen drog alla och då gick vi hem till karoline och hon hämta grejer för hon skulle sova hos mig och sen blev vi hungriga så vi gick till mcdonalds och köpte cheeseburgare och pommes mumms :P och sen vi gick och köpte twilight boken till mig för jag har inte läst den hehe och sen köpte bussremsa till karoline och hon fyllde på sin mobil me pengar sen drog vi hem till mig me tunnelbanan och flummade vid datan och had på cam me chrille och så chattade vi och flummade ennu mer å käkade igen hehe å körde skp me chrille och sen blev vi typ övertrötta iallafall karoline för hon verkade va full faktiskt hahaha fast vi drack inget så alla vet :P hon va så trött så ja provade knuffa henne lite lätt å hon ramla direkt på golvet hahahaha och sen skrämde hon mig att det va nån under mitt skrivbord å då blev jag rädd och sprang ut å då garva hon. vi försökte göra lite på vår svenska uppgift men allt blev fel hela tiden så vi sket i det och flumma mer :P. Sen typ kl 2 blev vi as trötta så vi gick och la oss men snackade ett tag och tittade på cartonnetwork hahaha och vi va så trötta så det blev kul mensen slockna båda :P. Karoline satt typ alarm på 11.37 för att vi skulle kunna göra saker idag också typ och jag fattade inte vrf hon inte satt alarm på 11.40 men hon ville typ ha 3 min på sig att vakna elr nåt sånt :P Sen körde vi skp med chrille igen och va inne på datan lite också och lyssna på musik och käka frukost men sen lite senare behövde karoline dra hem så nu sitter jag ensam och geekar mig vid datan istället och kör skp :P Aja skriver sen ciaooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0