Shopping!?

hej, åt lunch för ett litet tag sen och nu lyssnar jag på musik i mitt rum och relaxar lite. Kanske drar ner till centrum senare. Jag har en liten "kris" jag har hittat fina grejer jag vill köpa på nätet och jag är så lat och orkar inte dra ner till affärerna i det här vädret men jag är orolig att jag hittar det jag köper på internet på rea i affärerna så jag tror nog jag drar till centrum idag och kollar runt och hittar jag inte grejerna i centrum så köper jag de på internet ;). Hittade några snygga skor men de är inte viner skor men jag köper nog de iallafall :). Sen hittade jag tunikor och koftor som jag antagligen också kommer att köpa och jag lägger in bild när jag handlat ;). Aja ciaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0