sälen snart

Hej allihopa! :), Jag känner mig helt slut , skönt att skolan är slut den här veckan :).
 Jag ska ju dra till sälen på söndag också så jag kommer att vara ledig  i en vecka och dra med familj och släkt till sälen hehe vet inte vart i sälen :P.
 Men jag kommer att ha med dator och mobil och musik, böcker och MASSA kläder :P.
 Jag är jävligt feg så vi får se hur det blir med skidor och lift och sånt skit :P.
Och nu håller jag på att packa lite hemma hos pappa så ska jag ta med resväskan till mamma imorn och packa mer och sen på söndag så drar vi :).
Ja ska försöka läsa lite twilight också hehe det är bra att läsa och det e ju på engelska också och så säger ju alla att den är så bra så jag måste komma lite längre i boken eftersom jag bara är på sida.. 10 hehe :D.
Fan det finns inget bra på tv just nu men aja jag får messa och chatta istället :P ;).
Och så ska jag försöka packa resten och juste jag ska försöka hitta en present till min kära kusin som fyller år snart :D.
Grattis i förskott Artemis♥♥

Kommentarer
Postat av: maja

i'll miss you bebe :(

hahaha du kommer missa no provet din lyckost :P

2010-02-05 @ 19:50:31
URL: http://etttm.blogg.se/
Postat av: Melina

aaaw i'l miss you to :( haha aa ja vet fast ja kmr göra provet på tisdan efter istället :P <3

2010-02-05 @ 21:49:30
URL: http://psaraki.blogg.se/
Postat av: artemis

aaaw , tack kuusin ! <33

2010-02-07 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0