rör min bror och du är körd!

Asså jag kmr hem som vanligt och pratar med min bror sätter på datan och sånt sen märker jag att min bror har blåmärken och sår i ansiktet :O jsg frågade vad som hände och han säger att nån kille i hans klass slog honom utan anledning , asså vafan är det nödvändigt för fan vad arg jag blev asså ahhh :@ men aja nu skriver vi glada grejer istället :P. 
Idag har det inte hänt så mycket jag har varit i skolan och träffat alla och haft kul och flummat ofc :D. Vi tittade klart en film på engelskan som var bra men jag blev arg på några i filmen :P jag kommer inte ihåg vad den heter men maja vet nog isåfall skriv i komentar jag kommer verkligen inte ihåg :P. A juste karoline skriver ju en artikel om mig som jag tyckte var coolt och jag skriver om henne men hon är redan klar och när hon visa den så blev jag chockad för hon hade tagit en av mina bilder på facebook och haft den på artikeln och jag blev så förvånad att jag var på bild hahaha det va lite kul för jag hoppa till XD.
Sen hade vi so med nån dryg människa för vår lärare va sjuk och asså jag tar inte skit inte ens av lärare så kaxar lärare kaxar jag tillbaka :P.
Många lärare vill ta min tele för att jag messar på lektionen men vafan NEJ du får inte ta min telefon det är som att ta min bebis ifrån mig asså jag ger aldrig telen till läraren vafan :P.
 Sen hade vi idrott fast jag hade inte me mig gympa kläder så ja kolla bara men det va as kul att se alla dansa i par XD. Och sen sa albin ett as roligt skämt som typ bara jag och linnea tycker är kul , hej mens såg du va ja gjorde ja bytte ut j:et mot ett m jens hahaha XD.
Sen hade vi lunch och flummma ennu mer sen hade vi as tråkig matte asså matte suger åsne kuk , fast det va kul att flumma men jag hatar vår lärare vi får aldrig nån bra matte lärare :P. Sen skulle jag följa med till muffins fabriken med linnea,karoline och maja men jag orkade inte och då sa de : svikare XD.
Sen typ vare nåra bimbos på t-banan på vägen hem som jag verkligen hade lust att smocka till :P. De satt och snacka skit om sina kompisar vafan det är så jävla lågt asså!
Sen shoppa jag en cool tröja som jag kan visa bild på :D.
Nu sitter jag och chattar och kollade på one tree hill och det va as spännande massa dog och blev sktjutna och jag typ grät hehe :P. MEN DET VAR SÅ SORGLIGT!! XD
 
Asså jag älskar den här tröjan asså jätte bekväm och jätte fin och så är den .... ROSA :D :D
blev jätte nöjd med dden wohooo :D , hehe man ser att jag inte ha bäddat sängen men det har jag inte tid med tyvär plus att det är skönt att gå och lägga sig i en säng som är obäddad :P.
aja ska dra nu ciaooooo XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0