jani panini xD

Hejsan allihopa! :D orkade inte skriva mer igår och ja ber om ursäkt XD. Idag har jag inte hunnit göra så mycket eftersom kl bar e 9.45 :P.
Åt frukost för ett litet tag sen med familjen och vi grattade min morbror som fyller 30 år idag! Jag kanske kommer prova på att åka skidor idag, jag är ju som sagt feg och lat ibland XD.
Men så måste jag plugga också för jag vill satsa på VG den här terminen , visst jag vill ha MVG men asså det är nog inte så troligt :P.
Kanske i några ämnen men jag orkar inte det i 8an :P.
Jag har 2 prov snart ungefär när jag kommer tillbax från sälen och det är NO och matte.
Matte tycker jag verkligen är AS tråkigt och min lärare gör ju det dubbelt så tråkigt liksom men No just nu är okej jag får alltid ett gott skratt för jag är lite omogen ibland :P. Vi kommer ha prov i sex och samlevnad och vi har fått titta på massa konstiga filmer då och blivit äcklad fast vissa saker va ju kul :P.
Skriver nog mer sen när jag gör nåt roligare hehe :P.
Hejrå allihopa ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0