mått lite bättre

Hej hej, idag har jag haft det trevligt me släkten vi firade min yngsta kusins födelsedag och hade trevligt.
ja va lite me min mormor som nu är i sverige(hon bor i grekland) och lite senare kom min andra kusin och vi pratade massa , vi hade inte träffats på jätte länge och sen drog vi ut och träffade några stycken och gick på promenad typ och snackade i nån port.
ja fattar inte va det e me killar och portar haha men nog om det, sen gick vi tillbaka till släkten och pratade me alla.
och juste ja e fotografen i släkten haha ja har blivit lovad en sån där cool canon camera sån där häftig haha ja är inte bra på förklara men a tar kort på den när ja får den haha och ja övar på min morbrors camera och tog kort på alla hela tiden XD.
För nån timma sen kom vi hem och ja käkade middag sen logga ja in på datan och ja chattar lite :)
nu kmr ja bjussa på nån fin bild haha:
 ciaoo ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0