Justin bieber<3<3<3<3<3<3<3<3<3

hej hej allihopa!! idag har ja varit hela dan efter skolan me issa,maja,hanna och karoline och vi va runt på stan, köpte senaste frida tidningen och feta oss på mcdonalds haha sen provade ja ben & jerry glass för första gången och det va jätte gott!!!:D
sen köpte vi bröd och hade picnick hahahaha i skåne parken och gjorde sjuka video klipp på när vi dansa till massa låtar XD asså seriöst vi såg helt jävla sjuka ut XD
sen ja å hanna spådde framtiden vilket va kul  haha :D
sen kollade ja och hanna på justin bieber klipp medans de andra va och flumma och gjorde nåt video klipp som typ kmr hamna på youtube så ja kmr få se då :P.
Sen när alla skulle hem gick ja å hanna till skanstull och kollade på mer klipp me justin vilket va helt underbart haha :D:D:D:D.
Vi värmde oss i ringen också haha sen drog vi hem för det blev sent och vi orkade inte mer haha.
Ja kom hem för ett litet tag sen och visade min krönika för min pappa.
Jag blev jätte nöjd med den verkligen nöjd.
Den är om Justin Bieber såklart, ja bara skrev och skrev asså herregud vad jag älskar hnm och min pappa blev rörd av det ja skrev haha :D.
Vi får se vad ja får för betyg på det ;D.
Nu ska ja lyssna på mer justin bieber musik och skriva massa på min justin bieber blogg : www.bieberfiever.blogg.se ;D ciaooo allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0