du gjorde och gör mig lycklig

hej allihopa, idag har jag varit ute me massa tjej kompisar på stan och käkat på mcdonalds...igen! asså shit vi måste sluta äta där vi kmr säkert bli feta kärringar som släpar sig dit hela tiden haha.
Sen shoppa ja me karoline :). Hon la undan nåra snygga kjolar och ja la undan nån gul tröja och köpte en rosa "jacka"
Sen kollade vi på skor men hitta inget och vi prata massa sen skildes vi åt och ja åkte hem.
När ja kom hem prata ja massa me min pappa och sen börja ja gråta för vi snacka om massa skänsliga saker om typ min mamma och a massa om typ skilsmässan och massa sånt skit som ja mår väldigt dåligt av.
Och jag har mått jätte dåligt sen ja gjorde slut me min ex kille och vi tappa kontakten helt från att va jätte bra vänner innan vi blev tsm vilket va jävligt jobbigt och ja va helt förstörd efter jag gjorde slut.
Men nu är jag jätte glad iaf för vi har fått tillbaka kontakten , pratade i telen me hnm för ett tag sen.
Just nu lyssnar jag på musik (justin bieber) chattar lite och smsar :).
Hoppas ni alla har en god natt och har det bra :). Kanske bloggar lite till innan ja lägger mig vi får se :). hejrååå!



Kommentarer
Postat av: Ronya

Kolla in min blogg :)

http://makeawave.blogg.se

det är som en kändis/ skvaller blogg!



jag skriver om justin bieber m.m



han är så jävla söt!!!!!!!!

2010-04-19 @ 17:22:22
URL: http://makeawave.blogg.se/
Postat av: Karoline

Det är bra att vara tjock, och haha jag glömde bort tjolarna XD

2010-04-19 @ 20:57:17
URL: http://sweetzombie.blogg.se/
Postat av: Nora ;)

Coolich bloggish :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0