SMEKNAMN TILL MIG

shu, Idag ska jag träffa artemis, chrille och manne. Så som jag har förstått det iallafall :P. Vi kommer att vara hemma hos artemis. Vi kommer nog att titta på en film som jag ska ta med fast planer kanske ändras  :P. Iallafall så ska jag ta med filmen "shooter". Den är asbra för de som inte vet det.  Aja ............. är det någon som har nåt snällt smeknamn till mig :P. Smeknamn jag har är:  GLORIA: av artemis , för att jag sa gloria gubbe när jag hade glömt hur man sa ängel XD
Melle belle : av martin, jag antar att det är för att det rimmar
 Melle: av de flesta eftersom det är kortare
Bambi: av maja , vet inte varför men det är gulligt
babe: av Maja :P vet inte varför
melajna: av massa olika :)
 kom på nåt annat till mig så kanske det är så bra att jag kan börja bli kallad det. Helst nåt snällt :).
XO XO / Melina

Kommentarer
Postat av: maja

hahaha bambi :P du har ju ett till: koukla

hahaha

2009-10-30 @ 15:05:15
URL: http://etttm.blogg.se/
Postat av: hanna

korvsnutten

2009-11-01 @ 23:31:51
URL: http://taguatinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0