på vägen till muséet och på museet och på väg tillbaka :P

Det här är bild på min sko,Hannas UGGS, Majas converse och Dianas ena sko :D på vägen till museet.

 Det här är en bild på Maja och Diana lite där bak på tvärbanan på väg till museet.

hehe jag hade lite tråkigt när jag tog den här bilden :P det är utanför museet och den såg lite rolig ut så jag tog kort på den :P

 Det här är lite brevid statyn på andra bilden, Våra lärare håller på att förklara massa grejer och alla står i en klump och väntar på att få gå in :P.

 Den här bilden tycker jag faktiskt är jätte fin ♥ Man ser inte så jätte bra men Maja ser man till vänster och Hanna till höger och mig bakom/på hanna xD och Diana ser man inte så jätte bra men hon är i mitten där nere :P. Den här bilden tog Alfonso på oss i musset vid massa resväskor :P.

 Hehe den här bilden ser man inte så jätte bra heller men iallfall så är den i museet vid massa skolbänkar..... längst fram till vänster så sitter Diana och längst fram till höger sitter jag, bakom mig sitter Linnea och bakom Diana sitter Maja och längst bak till vänster sitter Hanna :D LOVE YOU BABES !!!!! ♥

 Och den här bilden är på Karoline till vänster och så ser man Per (vår mentor) lite grann och Linnea till höger och Majas hår för hon satt brevid mig på vägen hem på bussen :P
Sen när vi hade åkt buss till T-centralen så åkte jag tunnelbana med jesper och Rebecca till fridhemsplan. Sen där så skulle alla till olika håll. Puss puss /Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0