Idag 12/10-09

Hej, Idag har jag varit i skolan typ hela dagen och jag och Maja har varit helt galna! , På sista lektionen (matte) så var vi så himla flummiga, Vi gjorde konstiga grimascher och sa : JAG VILL HA KAKOR XD . Sen kom vår lärare och sa till oss och jag skrattade rakt upp i ansiktet på henne :P.Vi har också jobbat med min och Majas redovisning på svenska som vi måste vara klara med på Torsdag. Sen gymmade vi på idrotten och hade lunch efteråt. När skolan var slut så åkte jag hem. Nu är jag hemma och chattar :D. Och skriver blogg ofc .
Tack och hej leverpastej :D
                                                         

Kommentarer
Postat av: maja

HAHAHAHAH XD "kom till min bil, jag har kakor" vi är fan sjuka i huvet baby

2009-10-13 @ 18:39:37
URL: http://etttm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0