BORIS PORIS!!

Hej hej, Idag när jag och Maja skulle träna vår redovisning så gick vi och satt oss med Hanna och Diana. De satt också och tränade till deras redovisning som måste vara klar på Torsdag. De pratar om deras föreldrars bakrund. Jag hör ofta fel och jag tyckte att det lät som Diana sa: Min pappa heter egentligen Boris och så skratta jag jätte mycket. Medan jag skratta så försökte jag förklara för Maja vad jag trodde Diana sa och då hörde Maja fel och trodde att jag sa att Dianas pappa heter egentligen Poris och så skrattade vi båda två fast Diana och Hanna tyckte inte att det var kul eftersom de inte har samma humor som mig och Maja (och chrille). Men jag och Maja tyckte iallafall att det var jätte kul fast jag tyckte det var mer kul för sen slutade Maja och skratta men jag fortsatte och då gick Hanna och Diana för de tyckte att vi var jobbiga. På den här bilden så är det Diana till vänster, Hanna i mitten och Maja till Höger (jag tar kort). 
Puss och kram skumbanan /Melina 
                                    


Kommentarer
Postat av: maja

jag är snyggast som vanligt:P (eller inte moahahahahh)

2009-10-13 @ 18:41:08
URL: http://etttm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0