blogg början!

hej hej, Det här är då det första jag skriver i min blogg. Jag har en annan blogg också med mina två kompisa Maja och Hanna som heter from greece to brazil. Idag har jag inte gjort så mycket, Jag gick inte på min grekiska så att jag skulle hinna med att städa och så har jag vilat och just nu skurar jag golven. Jag vet det är jätte tråkigt :P. Imorgon så kommer jag att åka till några kompisar och antagligen vara där hela dagen (jippi) :D. Idag kommer jag chatta på msn och försöka hitta bra bilder som jag kan lägga in här :D.

/ Melina ♥                 PS. jag när jag var liten :D

Kommentarer
Postat av: maja

meliiiiina!

:)

2009-10-10 @ 19:48:15
URL: http://etttm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0