bio

hej hej, Idag så var vi inte så mycket i skolan. Vi började klockan 10 och skrev en utvärdering om veckan eftersom vi hade temavecka. Sen typ 40 min efter så skulle vi gå och äta lunch xD. Det var minestronesoppa till lunch. Vi satt där ett tag men vi hade inte så mycket tid för vi skulle mötas typ 20 min efter att vi kom till matsalen så att vi skulle hinna med bion. Hela klassen skulle kolla på bio, det tyckte jag var jätte kul fast hela klassen tittade inte på samma film utan man fick välja mellan "sommaren med Göran" och "fame" och jag valde "fame". Man kunde också titta på "G-force" eller "bröllops fotografen" med 7orna men jag ville fortfarande titta på "fame" :P. Innan vi var framme så åkte vi tunnelbana från skanstull för att åka dit. På T-banan hände det inte så mycket, Vi pratade och flummade lite sen var det dags att gå av. Sen när vi var framme så sa de en tid man skulle mötas och så hade vi typ 20 min på oss att handla godis nånstans i sergel. Vi hittade en jätte rolig butik (jag, Hanna, Diana och Maja). De hade jätte många olika sorters godis fast det var ganska dyrt men det var gott iallafall :D. Sen gick vi tillbaka till bion och köpte dricka och popcorn. Sen fick vi vänta där ganska länge innan de öppnade men vi hade kul iallafall. Hanna kastade massa popcorn på Diana utan anledning xD och jag och Maja skrattade haha. Sen skulle man försöka träffa popcorn i Hannas mun och jag träffade en gång (stolt xD). Sen stälde vi oss upp och väntade på att de skulle öppna och körde "sten, sax, påse" om vem som skulle få sitta i mitten. Det blev jag och Diana som vann men Maja fick sitta i mitten istället för mig för hon och Hanna delade på popcorn. Jag satt brevid Herkules och Maja när vi kom in i biografen. Sen medan det var reklam så kom det en tant och bah: ni sitter på våra platser. och vi bah: vad har ni för platser och de hade samma nr som oss ......... men de gick in i fel salong xD. Sen satt typ alla sina fötter på en stång som var typ över huvudet på stolarna framför oss. Och då kom min idrottslärare in och bah: Den som har fötterna över mig kommer få IG i idrott och så satt hon sig framför mig och då fick jag ta ner fötterna. Som tur var så flyttade hon på sig sen så då kunde jag ha mina fötter där igen :D. Sen i filmen så skratta Hanna åt massa grejer och hon skrattade så högt att alla vi skratta. Sen så viskade Maja i mitt öra: du har små fötter och då började jag skratt och sa : jag vet xD. Sen efter filmen så hade man ju jätte mycket att prata om :P. Filmen var iallafall jätte bra och jag skulle kunna se den igen så jag rekomenderar att se den :D. Efter att man släppts ut från salongen så gick alla ut. Där gick alla till T-banan men jag, Maja och Hanna stanna kvar i hötorget och sa hej då till resten. Vi var i hötorget jätte länge men det var kul. Vi var på olika H&M och så var vi på Gina tricot,cubus,DEITCHMAN (kanske stavar fel) och massa andra. På gina tricot köppte jag en T-shirt och två långa tunikor kan man väl säga :P. Sen skulle vi fika nån stans så vi gick till gallerian och fikade. Sen så behövde alla gå på toa så vi letade efter toa men vi hittade inte på ett tag. Så vi gick gick runt jätte länge men sen hittade vi en skylt där det stod WC på xD. Men när vi kom dit så såg vi att man måste betala 10 kr för att komma in och då blev jag sur. Sen så tog vi massa bilder och sen satt oss i en trappa och pratade. Jag var lite flummig så jag kunde inte snacka allvar och jag tror de blev lite småsura på mig för det xD. Sen så blev vi ganska trötta och märkte att det blev mörkt så vi rörde oss hem. De följde mig till min busshållplats och sen gick hem. När jag var framme hemma så gick jag in på datorn och sen åt middag. Och just nu skriver jag i bloggen xD. /melina

här kommer lite bilder som jag tog idag :D.
 Här är bild på Hanna och Maja :D♥ vi väntade på att de skulle släppa in oss in i salongen.

 Här är bild på några i vår klass som också tittade på filmen.

 Här är bild på Maja (säg till om ni vill att jag ska ta bort nån bild på er)

 Hehe här är bild på mina popcorn xD





 hahaha här stoppar Maja munnen full med popcorn xD.

 hahaha här ser du alla popcorn Hanna har kastat på Diana xD

 Här ser man när Diana prickade en popcorn i Hannas mun och hon blev glad :P.

 Här är bild på NÄSTAN allt vi köpte :P

 på den här bilden ser man inte men Hanna gjorde precis illa sitt finger. Hon satt sig på fingret hahahahahahaha.

 Här ser man lite bättre på Hannas finger att hon har gjort sig illa xD.

 Här är bild på Amanda med snygga frisyren till vänster och Astrid med blonda håret till höger ♥.

 Här är bild på några till som också såg filmen i vår klass.

 Här tog jag kort på mina popcorn igen hahaha jag hade lite tråkigt då :P.

 Här är bild på Dianas händer och dricka. Hon ville inte att jag skulle ta kort på hennes ansikte.

 Det här är efter bion när jag hade köpt kläder och sen gått till gallerian och där står vi i rulltrappan på väg till toan.

 Det här är när vi hade gått av från rulltrappan och Maja skulle spela sur :P ♥.

 Här är bild på Maja i nästa rulltrappa.


 Här är bild på Hanna i samma rulltrappa, hon var lite bakom oss xD.

 Hahahaha här är bild på choklad vi gick förbi, Maja tyckte att jag skulle ta kort på dem xD



 Här så sitter vi i en trappa och pratar. De satt och prata allvar och jag var på flummhumör så jag satt och fotade på massa olika grejer.

 Här är bild på nån vägg som jag tog kort på när jag hade tråkigt i gallerian :P.

 Här är bild på våra vackra skor xD.

 hahahaha här är bild på våra skor igen xD hade fortfarande tråkigt :P.
Sen gjorde vi inte så mycket mer, vi gick hem / Melina

Kommentarer
Postat av: maja

hahahah fan va het jag e XD

men jag ser ut som en man i bilden från rulltrappan moahahahahhah :D

2009-10-23 @ 20:21:26
URL: http://etttm.blogg.se/
Postat av: hanna

jag ser ju ut som en tant på alla bilder hahaha :P<3

2009-10-23 @ 22:26:04
Postat av: Melina

nej du ser inte ut som en man du är gullig å nej du ser inte ut som en tant du är söt :P

2009-10-23 @ 22:35:54
Postat av: hanna

jag vill ha choklad

2009-10-25 @ 20:18:09
URL: http://taguatinga.blogg.se/
Postat av: melina

hahahaha hanna gå och köp det då xD

2009-10-26 @ 12:52:00
Postat av: hanna

men melina kan du ta bort de på mig jag ser faktiskt hemsk ut :O

2009-10-27 @ 23:26:07
URL: http://taguatinga.blogg.se/
Postat av: melina

nu har jag tagit bort flera, går det bra om jag har de andra för liksom maja är ju också med och du är jätte gullig :D

2009-10-28 @ 13:59:08
Postat av: hanna

du har inte alls tagit bort så det så ! :( haha <3

2009-10-29 @ 23:01:37
URL: http://taguatinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0