Shuuuu ;)

hellå, Idag var det lite jobbigt i skolan -.- . En kille som har humörsvängningar verkar det som håller på att säger taskiga saker till mig och så klart säger jag taskiga saker tillbax (daah). Fick snacka med kurator och min mentor med killen och det gick väl bra men jag pallar inte honom , han är som ett barn som måste ha massa uppmärksamhet annars skriker de :P. Aja .... jag har messat massa med christian :D:D och försökte få honom på lite bättre humör :P. Sista lektionen kollade vi på film (astråkigt). Handlade om judism och det var så långtråkigt så jag typ halvsov :P. Sen när lektionen var slut så gick alla till skåpen och killen som muckar försökte vara jobbig. När vi var framme vid skåpen så tog jag mina grejer och kläder och när jag var nästan klar så kom kuratorn och fråga vad som hade hänt. Jag sa VA. Och då förklarade han att han hade hört mig vara arg på killen och nån hade sagt vad han kallade mig och då behövde vi prata -.- . När vi var klara så gick jag till ringen centrum med Linnea och shoppade en tjocktröja och linne osv :P. Hade inte shoppat på aslänge eftersom jag var sjuk i typ 3 veckor :P. Sen behövde jag gå hem så Linnea följde med mig till min busshållplats :). När jag kom hem så gjorde jag lite läxa. Sen messa jag och logga in på min brors dator. Skriver mer imorn , Hej då ♥

Kommentarer
Postat av: maja

judism? hahah melina, det heter judendom :P

2009-11-20 @ 22:47:03
URL: http://etttm.blogg.se/
Postat av: Melina

men jag suger på det ja vet inte va det heter plus att det stod väl så på filmen, maja ja suger på so :P

2009-11-21 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0