Så jävla kul asså :P

Hej igen :P, Kom och tänka på en asrolig grej som hände på no:n igår. Jag och linnea var ii en grupp och man skulle testa massa saker, bland annat telefon gjort av muggar och tråd. Maja höll på ena sidan och höll muggen vid örat och jag var på andra sidan och skulle prata i muggen. Och då sa Maja : Trrrrrrrrr och då säger jag : abonenten du söker kan inte nås för tillfället du kan skicka ett telefon nummer till abonenten. :P , båda tyckte det var jätte kul och skratta såklart :P. Vissa tycker att det är konstigt att skratta åt sina skämt men man säger ju skämten för att man tycker det är kul då är det ju såklart att man skrattar :P.jag skrattar åt typ allt :P. Hoppas på att träffa min kusin och mina kompisar i helgen har saknat de så jävla mycket ♥ Hoppas ni tyckte att inlägget va kul , ska försöka uppa´datera mer :) ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0