Har börjat träna igen ;)

Har börjat träna varje dag, hehe har asmycket träningsvärk :P. Vi köpte en maskin som heter crosstrainer så jag tränar varje dag ;). Den är faktiskt asbra :). På 20 min så sprang jag 5 km :D. Jag blev förvånad själv faktiskt :P. Nu är min pappa bortrest och är hos mamma så jag får träna på annat sätt :P. Hoppas på att göra nåt kul , kanske träffar polare som jag inte träffat på länge :). Har inte träffat folk sen sommar lovet kom jag på nu :O :P. Ska snacka med de så vi kan göra nåt kanske :D. Saknar dig kusin <333333333333, Hoppas vi kommer ha lika kul nästa år i Grekland som vi hade det här året :D. Jag tänker på allt vi gjort och blir glad inombords :). Kommer ihåg våra promenader på kvällarna hos "yiayia":P ♥. För de som inte vet så betyder yiayia farmor/mormor på grekiska :). Och saknar nätterna när vi flummar så yiayia kommer in och säger till oss 24/7 :P. SUPER KUL!!!!!!!! :P. Adio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0