telefonis! :)

Shoo, jag har ju touch mobil och nån gång när den fick slut på batteri och inte hade laddare så fick jag använda min gamla telefon som inte är touch och det känndes lite konstigt. Nu har det gått jätte lång tid och har inte velat byta tillbax för sms:en ser gulligare ut på min gamla sony ericsson :P. Jag gillar min nya telefon jätte mycket men jag blev så van så jag sms:ar och ringer med min gamla tele och lyssnar på musik och tar kort med min nya tele. Den har liksom 8 mega pixel ;). Jag tror nog det kommer vara så här ett tag tills jag i såfall får ny tele som har smilesar inbygt i den :P. Touch är bra förutom att jag råkar låsa upp omedvetet och ringer upp folk :P. Och med min gamla telefon så råkar jag klicka på skärmen hela tiden för jag är van med touch xD.  Här är bild på telefonerna ;). Se ya all malakes ;)

NY MOBIL                                                                                       GAMMAL MOBIL
  VS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0