Snart nyår!!

Det är snart ny år och jag har jätte tråkigt :P. Jag har varit i mitt rum nästan hela tiden sen gästerna kom. Jag har mått  jätte dåligt och min mamma trodde jag hade feber. Sen orkade jag inte mer så jag drog ut en halv timma. Då tog jag massa fina jul bilder igen och tänkte lägga ut de här. Nu sitter jag i mitt rum och har precis lagt in alla bilder in till min dator. De vuxna sitter i vardagsrummet och pratar och små  barnen i min lillebrors rum och jag ensam i mitt rum. Här är lite mysiga jul bilder från ute där jag bor. Ps. det är ganska många bilder :P.
 en jätte mysig bild på vår lykta, tyckte den va fin :).

en bild på ett häftigt träd hehe jag älskar när träd har massa snö på sig :P

 vår as coola ner snöade "lekpats"

 den här bilden tyckte jag va fin (a)

 det här är utanför husen

 ascoola buske :D

 det här är bild på min grannes förråd

 här är min grannes nersnöade figurer

 min andra grannes hus me julbelysning

 vår uteplats utanför husen

 grannens hus igen :P

 vårt hus ;)


 månen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0