Film kväll med tjejorna

Efter skolan igår så hade jag tid hos frisören så jag gick direkt dit. Vi hade bestämt att ha filmkväll så jag försökte komma så tidigt som möjligt till frisören. De andra som skulle komma till filmkvällen slutade lite senare än mig och efter de hade slutat så gick de och köpte godis och sen mat. Eftersom det tog så jävla lång tid hos frisören eftersom det var så många innan så åt de utan mig och sen tog mitt batteri slut så jag blev jätte arg. Sen blev det min tur och jag ville behålla längden på håret men jag fick jätte kort -.- . Visst det blev fint men det var INTE så jag sa att han skulle klippa mig VAFAAAN. När jag var klar hos frisören så fick jag 100 kr av mina föräldrar så jag kunde köpa mat och dra till mina kompisar. Jag gick till T-banan och sen köpte mat och gick till Hanna där alla var men då kom jag på att man måste ha nån grej för att öppna porten som bara de som bor där har men jag hade ju inga batterier så jag fick låna telefon på 7-eleven men ingen svarade när jag ringde -.- . Sen gick jag tillbaka och väntade på att nån skulle komma och öppna porten till gården och då kom nån men sen var det ju en till port till hennes andra port så jag stod och skrek utanför hennes fönster och försökte kasta grejer på fönstret men ingen kom ut. Då blev jag arg och skrek ennu högre och då hörde hon och kom ner. När jag kom upp så satt alla där vi var 6 tjejer och hehe de tyckte min nya frisyr va fin :). Vi kollade på massa film och jag åt min middag och sen dansade vi och snackade till typ kvart över tio och då gick vi ut och sen kom min mammas man och hämtade mig och vi körde hem och resten gick också hem. När jag var hemma så laddade jag min telefon och jag hade fått massa sms och jag skrev tillbaka men alla sov typ :P. Jag var hemma 11. Nu håller jag på att fixa här i huset och tar hand om min syrra för att ingen annan är hemma :P. Snart om några timmar ska vi få gäster också , typ släkten :P. Aja måste dra tjarrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0