justin kan verkligen aldrig sluta vara underbar

hej alla, ursäkta för lite dålig uppdatering har varit sjuk.
Idag provade jag att gå till skolan ochse ifall jag klarade av att jobba men jag kunde inte, mitt huvud bultade och det kändes som mina ögon skulle ploppa ut så jag ringde min pappa och gick hem.
så jag har spenderat dagen hemma och mest vilat för att jag ska orka skolan imorn.
i fredags spenderade jag HELA dagen på karolinska sjukhuset och tog massa tester vilket va scarry för ja är JÄTTE rädd för sprutor :P.
Jag fick ha kvar en slang i min arm ifall vi behövde mer blod sen och så fick jag kolla mitt blodtryck också och det va lågt :P.
Det går i släkten både pappas och mammas sida haha.
Jag hade 108 och man ska ha 120 ;P.
Jag fick alltid sitta och vänta länge vilket va jobbigt men en rolig men läskig grej va att när en sköterska skulle flytta mig till en annan plats blev ja körd liggandes på sjukhus sängen hahaha.
aja sen i helgen umgicks jag med min mamma och familjen på den sidan.
Det va trevligt det va ett tag sen ja såg henne.
Juste tittade på karate kid idag också och fan va ja älskar den filmen , man smälter ju i slutet när justins låt kmr upp hahaha va bara tvungen att nämna det x). aja toodlelooo back to resting ciaoo :)

Kommentarer
Postat av: RaspberrySodaPop

Men såg du den på bio idag då eller O.o?! Btw hur har du gjort så att när man skriver in i kommentarsrutan så är det en bild på JB :D , hur har du gjort eller fått in den där :O <3?!

2010-08-30 @ 19:40:41
URL: http://raspberrysodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0