är med i en jb tävling ;)

hejsan allihopa jag är med i en tävling om att vinna lite jb postrar ;) ni vet ju att ja är besatt av justin så jag gör allt för allt som handlar om honom haha.
på tävlingen ska jag svara på en fråga: " har du någonsin drömt om justin? isåfall vad hände i drömmen?"
Hah det klart ja drömt om justin ;), jag har drömt flera gånger om hnm hmm vilken ska ja ta..en gång i drömmen då så kom han till min skola och leta efter mig och så hitta han mig men precis när han skulle säga nåt till mig så börja andra avbryta och knuffa bort mig och det blev en klump hos honom och ja kunde inte se honom längre det va jätte jobbigt!! han kom ju dit för mig!!! haha plågsam dröm sen vakna ja förbannad xD
Hoppas ja vinner wish me good luck :)
Juste vill bara säga en sak : I LOVE www.justindrewbieber.blogg.se :D så jävla bra blogg!! man får ju reda på varenda detalj om justin där haha ;D här är även länk till självaste inlägget om tävlingen ;) http://justindrewbieber.blogg.se/2010/august/utkast-aug-30-2010.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0