sjuk..."/

hej hej allihopa, nu är man ju sjuk igen ...fan...
Har sån jävla stor huvudvärk och mår illa och feber men ja mår liiite bättre nu men fortfarande yr haha nu sitter jag me brorsans data och uppdaterar bloggarna och msn och sånt ;P.
Usch nu börjar ja må illa igen ska nog dra mig till sängen snart haha :P Ni kan läsa nyheter och kolla på klipp och bilder me justin på min andra blogg www.bieberfiever.blogg.se ;D enjoy people!
Justins myspace bild ...tror ja haha det står det iaf men ja tyckte den va cool så varsågoda haha ja har inte kommit igång me myspace haha försöker lära mig twitter just nu haha så blir det väl myspace snart ;D.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

men nu är du frisk!!! :D och du kan misstolka med oss i skolan XD

2010-04-26 @ 17:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0