Längtar till imorn

Hej, Idag blev det mycket städa, Nån släkting från Grekland kommer att hälsa på så vi ville ha det snyggt :P. Det var asjobbigt att fixa mitt rum tyckte jag hehe och så behövde jag fixa disken hela tiden -.- . Allt det där blev klart för ett tag sen och nu pausar jag från tråkiga läxor. Min bror sitter och spelar playstation med sin kompis och jag sitter i samma rum och bloggar :D. Imorn kommer vi att åka till min morbror och träffa mina kusiner och massa andra från släkten :). Jag kommer också träffa några kompisar jag inte träffat på länge... saaaknaar :D. Kanske kommer skriva imorgon annars skriver jag nästa dag för vi kommer att vara där väldigt länge och kommer antagligen inte ha tid med datorn :P. Vi kommer flumma som fan och göra roliga videos och massa sånt. Aja måste gå tillbaka till läxorna nu hej då :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0