wohoo

wohooo, idag kom grejerna jag beställde :D:D:D:D. Jag ville beställa en mössa där det stod: bad hair day och då sa min pappa att han kunde beställa den och precis när han hade gjort det så kom jag på att jag ville ha en t-shirt också där det står F**K U I AM A fashion blogger men då var det lite för sent sa pappa för att han redan beställt och dfet skulle bli dyrare å sånt men så beställde han den iallafall utan att jag visste om det så när jag öppnade paketet så låg den där i och jag blev jätte glah :D:D:D. Jag lägger ut bild på det jag fick  ;D. Älskar mössan wohooo och tröjan ofc ;D
Jag sitter på soffan och geekar mig vid datan  och beundrar mina ny grejer hehe :D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0