tråkar

Tja, jag har inte hunnit göra så mycket idag men jag behövde ta hand om min syrra aoch bror på morgonen så vi var ensamma hemma och så behövde jag städa och fixa disken som var väldigt tråkigt. Sen var jag inne på datorn igen och la in en till film på facebook och kollade runt lite men det fanns inte så många inne då. Försöker komma på nåt kul arr göra men jag kommer inte på nåt. Tänkte lägga ut några till jul bilder som jag inte hann lägga ut på nyår.
 hahaha fan va liten hand det ser ut som jag har :P. Jaja iallafall så hade jag tråkigt och tryckte ner handen i snön :P

 Den här tyckte jag var fin hehe det var en gren på den "busken" som inte var under snön :P

 Här är en bild jag tog på grannens tomt hehe (jag hade verkligen jävligt tråkigt) :P

 Här var en is/snö klump som jag tyckte liknade en munk så jag tog kort på den  hehe ... sen stampa ja sönder den :P

Aja se ya later aligator ciaooo /Μελινα (Melina) ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0