sjuk :(

hej , jag har varit sjuk i 2 dagar nu och jag typ sover hela tiden eller kollar på skit på tv :P. Fast jag messar hela tiden och det e kul :D. Det e det enda roliga :P. Nu har min grekiska ordbok kommit som jag beställde förut och så ska jag försöka läsa klart twilight boken fast det går inte så bra för jag gillar inte att läsa men alla säger att den e bra så jag ger den en chans :P. jag försöker hitta billiga biljetter till grekland för jag tänkte hälsa på min mormor och morfar på sportlovet men det känns lite läskigt när jag isåfall ska mellan landa för jag kanske missar nästa plan och blir fast i amsterdam XD. Men vi får se jag letar fortfarande efter fler erbjundaden :P. Och juste snart åker jag till sälen med familjen wohoooo fast det roliga är att det är skidsemester och jag kommer typ inte våga åka skidor för att jag är höjdrädd hehe :P. Men jag kommer ha kul iallafall :D och så kommer jag ju ha med min mobil så då blir allt ennu bättre :P. Snart ska jag dra till mamma fast jag måste packa mina grejer först hehe men jag är tidsoptimist så jag tror jag hinner :P. A juste vattnet har typ fryst till is så bara ena toan funkar och i kranen äre bara smutsigt vatten så vi har massa vattenflaskor istället :P. Aja skanog börja fixa mig hehe ciaooooo love you guys xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0