jävla f**t personal!!

hej, idag har jag haft jätte kul ute med min kusin och vi har shoppat och fikat i skärholmen centrum. Vi gick runt och köpte massa grejer och så tog vi paus och fikade lite och snackade massa.vi gick till kicks också och jag var tveksam över om jag skulle köpa pudret och mascaran men så frågade jag om det går att lämmna tillbax och om det behövs plomberas men tjejen i kassan sa att det inte behövs plomberas utan att jag kunde lämna tillbaka grejerna iallafall. Och lite senare när vi gick i en till affär så kände jag att det var onödigt att köpa grejerna så jag gick för att lämna tillbaka de men då var det nån annan sur kärring som stod i kassan och hon sa att mascaran inte går att lämnas tillbax för att den inte var plomberad och då säger jag att andra tjejen sa att det inte behövs och då säger hon att den tjejen inte är fast anställd där och då säger jag men jag köpte ju den så och hon sa att det inte behlödes och jag vill ju inte ha den och då börjar hon med sitt skitsnack igen om att jag inte kan få pengar för den och jag säger att jag precis köpte den ju och då säger hon att det är emot deras regler men jag kan lämna tillbaka pudret och vafaaan det var ju mascaran jag inte ville ha ju !! jag kommer aldrig mer att köpa på kicks i skärholmen för deras personal är otrevliga dryga lögnare som snor minderåriga och andra människors pengar!! dra åt helvete din jävla kärring!! Du kommer få se hur jävla lite kunder du kommer att få och du kommer att få sparken och de kommer att få stänga stället och allt är bara DITT jävla fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0