första skoldan

Hallojj, idag i var jag as trött eftersom jag lagt mig så sent hela tiden inklusive igår och jag liksom började kl 8 :P
Hahahaha jag satt och garva på soffan igår när jag tittade på klockan och det var 7 timmar kvar till jag började skolan :P. Jag vet att det var en konstig grej att garva åt men jag var så jävla trött och det var ju lite kul att jag satt uppe 7 timmar innan liksom :P
I skolan var det kul att träffa allihopa igen och flummade as mycket :D.
På matte-lektionen som var sista lektionen var jag fan död :P Jag var helt slut och verkligen hyper asså x) Sen efter skola hade jag, Diana och Maja tänkt att gå på bio och se new moon men det blev inte av antagligen för att alla var så trötta så det får bli en annan dag kanske imorn eller nån annan gång ;)
När jag kom hem från skolan så var jag ju helt slut så jag bara satt på soffan och vilade och kollade på tv :) Nu är det as roliga programmet "the big bang theory" på 5an :D ciaooo
här är bild på gänget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0