Tråkilåkigt

hej allihopa, idag orkade jag inte följa me familjen tll backarna så ja stanna kvar i stugan och kmr typ titta på film, duscha,va inne på datan å så måste ja få lite läxor gjort hehe :P.
 Måste plugga till matte och no proven som jag kommer ha sen typ när jag kommer tillbax :P.
Burr det blev kallt här när dörren stod öppen så länge å ja bara har shorts på mig XD.
Vill nog gå en promenad runt här sen och se vilka som bor här också :P.
 Lyssnar på musik nu lite blandade låtar och ska snart ringa maja :).
Maja är så gullig henne kan jag verkligen prata med och hon förstår mig även fast hon inte kan tycka rätt och fel till det jag gör så försöker hon ändå hjälpa mig utan att dömma :) love you so much maja♥

Κουκλíτσα μου!♥

Kommentarer
Postat av: maja

aaaaw koukla <3<3<3

σε αγαπω :)

2010-02-10 @ 14:41:34
URL: http://etttm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0