Sjuk på halloween

tja, Igår sov jag hos min kusin Artemis och vi flummade asmycket. Vi spanade in hennes grannar och drack massa cola. Sen messade jag med Christian,Chrille och ossi och Artemis larvade sig och messade mig från samma rum. Sen kom min andra kusin in i rummet och hon ville snacka med mig men då larvade hennes stora syster  Artemis sig och avbröt henne hela tiden med hennes roliga skämt som jag garva som fan till xD. Sen ringde vi några och snackade lite och sen kom vår morbror men hennes farbror då och vi snackade lite. Han visade lite grejer på hans Iphone och var där i några timmar sen drog hem. Sen blev det syskon bråk igen med mina kusiner och jag kom såklart i klämm eftersom jag var tvungen att välja sida men det är klart jag inte kan välja sida ju. Jag favoriserar inte mina kusiner eller vänner. Jag tycker att gör man det så är det taskigt. Aja........ Sen gjorde vi massa videos på Artemis när hon dansade till massa låtar och så hör man ju mig i bakrunden skratta. Man kunde tro att vi var fulla men vi är alltid så och inte av sprit. JAg snackade med någon som heter philip från Artemis kontaktlista och hon satt då i ett hörn och skämdes men jag fattade inte varför eftersom dem är polare. Sen messade vi med Ossi som vi nu har börjat kalla osten hahahahaha xD. Vi frågade min morbror om vi kunde ha fest hos honom (utan honom då) i hans hus och trädgård men jag tror att svaret var nej :(. Sen kom jag på att min farsa sa att jag kunde ha fest när han skulle resa bort så då kanske jag och Artemis fixar fest men vi får se. Nästa dag så mådde jag skit. Jag hade jätte ont i huvudet och jag hade blodsprängda ögon. Men min humor fanns fortfarande kvar :). På natten sa jag : Artemis jag tror att ditt brandalarm gillar mig och hon var för trött för att fatta men sen på morgonen så sa jag : Artemis ditt brandalarm flörtar med mig, Den blinkade åt mig hela natten och vi båda började asgarva. Hehe jag är en sån som skrattar åt mina skämt men det är ju klart, man säger ju dem för att man tycker det är kul då är det ju meningen att skratta. Sen så mådde jag ännu sämre så jag ville gå hem så jag fick stjuts av deras pappa (min morbror). Då när jag kom hem så tog jag tempern och jag hade 38.4 grader feber och det var efter att jag hade tagit 2 ipren så tänk då hur hög febern var då. Nu har den sänkt lite men jag tror att resten av min helg kommer inte vara så rolig men jag hoppas på att kunna träffa mina vänner . Ps. Igår träffade vi inte Manne och chrille, De kunde inte för att de fick typ gäster men det får väl bli en annan dag hoppas jag :). Just nu kollar jag på "vem kan slå filip och fredrik" och nån tjej som heter Uden tror jag att hon heter vann dem. Grattis :). ska dra nu puss och kram skumbanan/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0