Fortfarande sjuk :(

Hej, jag är fortfarande sjuk och har varit sjuk i en vecka nu :(. Jag gick till vårdcentralen och tog nåt test och jag har svininfluensan. Det positiva är att jag är emun mot det nu :). Just nu lyssnar jag på musik och snackar med min kusin. Jag kan tyvär inte lägga några klipp för den här datorn har inte flash. Käkar lite godis också :P. Det är skit jobbigt att ha svininfluensan och jag blev jätte orolig för min mamma som typ också har det tappa andan och åkte ambulans till sjukhuset :(. Jag grät såklart. Hon mår lite bättre nu men jag är fortfarande orolig.Jag hoppas att det inte händer samma sak med min syster för hon har det också. Min lillebror hade det och smitta oss alla men nu är han frisk. Jag hoppas på att bli frisk snart för då ska jag träffa christian :) och alla mina tjejor :). och chrille♥ och alla andra killar :P.  puss och kram skumbanan :)

Kommentarer
Postat av: artemis

HAHAHAH<333

2009-11-13 @ 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0