Ojdå

Jag glömde att jag hade blogg höhö förlåt men jag är tillbaka :D

Har varit seg idag...jätte trött jag vill bara ha lov nu! Pratade med Maja i telefon idag och båda var trötta så samtalet var ju inte så vettigt haha vi sjöng Calcutta xD

Nu lyssnar jag på Biebers nya låt " The Christmas Song" som är mysig, hans jullåtar får mig att längta till julen :) jag brukar inte längta till julen eftersom det är så kallt men nu kunde jag tänka bort kylan ^^

Tänkte köra några dagens efter det här :) btw om det är någon som läser så säljer jag en vip biljett till Twilight fan event som är nu på fredag :) har en extra för min kompis kan inte missa skolan så hon( Maja) fixar utan vip istället ;)

Jag måste börja läsa snart...orkar inte :( och måste planera vad jag ska ha med mig på fredag eftersom vi ska dit tidigt och så ska jag sova hos Issa imorn också höhö

Nu avrundar jag inlägget så jag fortsätter med de andra jag tänkte lägga ut. Enjoy! x. Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0