???

ehm afrodite...du la en komentarer till mig, och du påstår att de redigerat bilden på miley och att du hatar henne.
 Jag har lite saker att säga för du gjorde ju mig förbannad precis.
1. Nej det har de inte hon har naturligt fina ögon.
2. Du verkar vara svartsjuk det brukar de flesta som hackar på någon som inte gjort något.
3.  Dra någon annanstans om du ska snacka skit om en av mina största idoler. Hon betyder mycket för mig och inspirerar mig jävligt mycket.
4. Det här är MIN blogg så lämna skiten innan du går in på min blogg annars kom aldrig hit isf
5. Jag älskar dig fortfarande kusin men gör mig inte förbannad. när jag skriver att jag älskar någon och den betyder mycket för mig så ska du inte snacka bullshit om den okej? så watch ur mouth

MILEY CYRUS ÄR JÄVLIGT BEGÅVAD OCH KÖR SITT EGET RACE SO GET OVER IT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så söt!! din header är sjukt gullig<333

2010-09-19 @ 16:57:11
URL: http://malindans.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Vänta lite nu... what the f are you talking about?!

2010-12-10 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0