Snart fredag ;)

wazzuup everybody! är på et hyffsat humör o blir bombad på facebook men ja klarar mig haha. Snart ere fredag yeeey!
Kommer nog umgås me familjen, har på nåt sätt gått ur min fas att jag MÅSTE vara med vänner precis HELA tiden hahaha tog alltid allt efter vänner men nu är jag i en fas att jag är me familjen hela tiden.
Visst jag är jätte mycke me vänner men typ på helgerna gör ja alltid nåt me släkten, känns trevligt eftersom ja inte träffar de så ofta, hos mamma är ja inte så mycket längre på grund av att det e så långt ifrån skolan o då måste jag gå upp as tidigt o ja kan inte det så jag vill inte skolka.
Och så har jag så mycket plugg o varje dag jag kommer hem från skolan är ja helt slut o somnar oftast några timmar :P.
Men vänner träffar jag i skolan hela tiden och de ja inte går i samma klass med som står mig nära  försöker jag också träffa när jag har tid o sånt men det händer så mycke nu , känns lite att allt går så snabbt o är lite nervös inför gymnasie valet, nej jag menar JÄTTE NERVÖS!
Känns så himla scarry att sätta 1 av sina största drömmar på spel, liksom tänk va som  kan hända.
Men tänker man så HELA tiden så kommer det ju bli att man aldrig satsat på drömmen o alltid kommer undra om vad som skulle hända om man satsade. Aja kollar på vänner just nu ..fan nu blev det paus haha juste för er som inte vet ja kommer söka in till massa gymnasium, FÖRSTA är estet, o sen ere flera som engelska o design o flera andra ;P. aja im out, PEACE

Kommentarer
Postat av: Em

åh bilden... JUSTIN BIEBER <3

2010-12-02 @ 01:59:46
URL: http://justinbieberofficial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0