Skolan och artiklar

tja, just nu sitter jag i skolan och försöker hitta nåt att skriva en artikel om. Det går inte så jätte bra men jag tror jag ska skriva nåt falskt om lady gaga eller min kompis karoline ;)
när jag är klar med artikeln kan jag lägga ut den så alla får se.
Jag har ganska tråkigt men jag ska försöka komma på nåt om karoline för det skulle nog vara roligare att skriva något kul om en kompis istället ;)
Har ni nåt tips är det bara att skriva ;)
A juste playahead ska stängas ner , synd :( har haft det väldigt länge men aja får ha kontakten med alla på facebook och msn istället :)
Aja ska fortsätta leta vidare för min artikel nu ciaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0