skippetiskopp XD

hahaha hejsan hoppsan :P idag har jag haft det kul med tjejorna karoline och maja och kollade runt i tusen affärer och sen drog till mcdonalds elr "mcdonken" som karoline säger hahahaha :P. När vi var i centrum så kolla vi på kläder å det va bara jag å maja först för karoline dissa oss å drog hem så ja å maja skippetiskoppade till ringen C och sa skippetiskopp hela vägen dit hahaha å typ gjorde nån sång å sa skippetiskopp medan vi typ beatboxa hahahaha. Sen när vi va framme så kollade vi på H&M och då vare en paramore låt å då skulle "vi"(maja) typ lura karoline att paramore va i H&M och jag fattade ingenting för sen kom hon och hon trodde att de var där hahahahaha XD. Då sen så gick vi tre typ och kolla på underkläder på twilfit och sen på skor på dinsko och jag hittade ett par rosa skor som ja tror ja ska köpa imorn elr nåt , de va jätte fina ja va bara orolig att jag typ aldrig kommer använda de :P. Sen drog vi till mcdonalds och käka ofc :P där typ flumma vi mest hahahaha maja sniffade peppar hahaha fan va kul det va asså det såg askul ut å hon tyckte också det va kul hahaha :P . Sen typ drog vi hem, karoline bodde nära där så hon drog hem först sen drog jag å maja tsm till medborgarplatsen och snackade på engelska hela vägen dit och med jätte kul accent :P. Sen tog jag tunndelbanan hem och maja gick resten av sin väg hem :). Hade as kul love you girls♥


tadaaaa snygga skor ja provade å vill köpa :)

Kommentarer
Postat av: maja

mahahaa du glömde att vi planerade vår resa till LA där vi sniffade peppar och sen berättade vi om elefanter med blåa vingar för polisen XD

hahaha jag har fan aldrig tråkigt med dig babe :)

2010-01-25 @ 18:47:18
URL: http://etttm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0