shululu

shululu,idag är jag helt slut även fast bara 2 skoldagar har gått den här veckan men jag har mått lite piss fast fortfarande gått till skolan så jag är alltid helt slut när jag kommer hem men det är iallafall skönt att vara med polare :).
Det har inte hänt så mycket idag bara varit i skolan och sen åkte jag hem.
Jag har haft musik och var jätte glad men sen fick vi en annan lärare och då blev jag ledsen eftersom vi skulle spela in när vi sjöng med den andra musikläraren men det får vi inte längre :(
Hade hemspråk också och det var kul för jag har en rolig lärare hehe :)
På grekiskan läste jag om jenifer aniston och det var kul fast de hade skrivit fel på nåt hehe i boken
stod det typ att hon spelar monica i vänner fast hon spelar ju rachel hehe jag är lite geekig :P
När jag kom hem så fixade jag disken och kollade på tv och tog ett bad och käka och nu geekar jag vid datan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0