Kuligt

hejsan hoppsan, idag hade min morbror namnsdag så vi drog dit hel familjen runt 15.15 och så tråkade jag där as länge. Sen var jag me polare och hade as kul ;). Blev lite skadad på benet när jag slogs med en kompis men det går nog över snart :P. Fast det blev en buckla på benet och den blev blå hahahaha :P. Vi gjorde filmer och tog kort och det mesta kan man se på min facebook ;) fast man måste va min vän på facebook för att kunna se allt ;). Sen så drog de hem och så åkte jag hem lite senare. När jag kom hem så var jag hungrig så jag tog nångting å käka och sen gick jag in på datorn och är fortfarande inne , jag chattar på msn och har precis lagt ut bilderna på facebook.  Aja skriver imorn ciaooo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0