christmas almost over...

hejsan, jahapp tiden har gått så snabbt liksom och både nyår och julen försvann så jävla snabbt asså. Känns inte så det känns som det snart är nyår och inte att det är skola igen liksom jag måste vakna halv 7 imorn och jag gick liksom och la mig kl 9 på morgonen idag och vakna kl 4 och nu är jag liksom as pigg hur ska jag klara av dagen imorn om jag är  pigg och vaken hela natten idag :P.
Jag får väl försöka lägga mig lite tidigare iallafall för jag vill nog inte somna i skolan imorn hehe :P
Det har faktiskt hänt förut så jag vill inte göra om det :P
Jag och min kompis var väldigt trötta så sista lektionen på franskan så tittade vi på film och båda somna och efter vi hade slutat fick båda en stor utskällning. :P
Aja nog om det, julen är slut och ner med julpynten och vänta in den underbara sommarn :).... och våren och hösten först men sommarn är bäst ju :P elr? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0