seger dans XD

hejj hopp, erkänn alla måste ha en segerdans asså? :P ja har en bra segerdans och fick lite fnatt innan vi åkte till skidorna så ja stod ute och gjorde den om och om igen XD.
Min mamma och morbror påstod att jag ätit för mycket socker elr nåt -.-
Jag var bara på allmänt bra humör och kände att det var dags för seger dansen ju :P.
 Sen var vi vid massa backar och jag åkte inte skidor hehe jag tittade första gången istället och typ garva när min bror ramla (a).
Sen så körde jag runt min syrra på hennes stjärtlapp :P.
Sen typ lite över 12 så drog vi hem igen och käka lunch :)
Efter det så hade de brottom till skidskola men ja orkade inte följa me så ja e ensam i stugan och dansar seger dans XD.
Och så messade jag allla tjejjor i skolan hahaha samtidigt :P.
Det va trevligt :)
Jag tog några bilder på stugan så ni kan få se :)

köket :P

en liten del av vardagsrummet :P

lilla bastun ;) kunde inte ta så bra bild på bastun hehe :P

och här sover jag och mamma :P såklart så ere ju mina grejer som tar all plats XD
Ska försöka ta mer bilder :) ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0