är i mysiga sälen ;D

hej allihopa!! nu är jag i sälen och har det mysigt me familj och släkt :).
Vi fick 2 stora stugor som var väldigt lyxiga till skillnad från vad jag hade förväntat mig :P.
Det är mysig utsikt ut speciellt på kvällen när alla lampor är tända ute :). Det var också kul resa hit som ja åkte med min morbror i hans bil för i vår bil är vi så många :P. 
Vi sjöng massa och gjorde bil lekar hehe och senare så stannade vi och käka på mcdonalds nånstans :P.
Det tog typ 6 timmar att komma fram och guh va skönt det var att resa på sig när man var framme asså :P. 
Sen så hämtade vi nycklarna och körde till stugorna.
När vi framme kollade vi runt och packade upp och sånt och det finns bastu wohoo!! :P
Sen messade jag mest och kollade på film och lite senare så åt vi middag och sen så fixade min morbror internet och då loggade jag in direkt på alla sidor :P.
Aja nu så geekar jag massa me datorn, lyssnar på musik och chattar ;D
hejrå alla människor XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0