svar på frågor jag fått hittils

hur kan du inte älska robert pattinson?-ja venne han e väl inte min stil haha

Vilka 5 saker tycker du är bra med dig själv-hmm ja gillar min humor haha den får ju mig att skratta haha och så att jag har respekt för folk oavsett olikheter och sånt och mina ögon haha och att jag är grek och att ja har små fötter haha XD

och vilka 3 saker tycker du inte om hos dig själv?- hmm...har svårt att koncentrera mig på typ läxor och sånt och att ja har svårt att säga nej till saker som får mig att må dåligt typ och ja ääälskar choklad hahaha XD

vilken är den sämsta filmen du har sett?- hmm..ja venne riktigt ja kmr inte ihåg de dåliga haha
vrf läser du aldrig ut twilight?- haha för jag har inte intresset elr tid för det haha


varför åt du min schitzel KVINNA?- haha för ja är bara fööör ond XD

fråga gärna mer frågor så ska ja försöka svara på de :) hejrå så länge ska nog lägga mig nu..

Kommentarer
Postat av: Mimi

Eller hur man kommer inte ihåg dom dåliga filmerna xD dom är ju inte värda att komma ihåg ens!!!!!

2010-04-11 @ 23:08:02
URL: http://njusic.blogg.se/
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei! Jeg ga bikinien din 5 stjerner:) Vil du se på min og gi den 5 tilbake? :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter stor pris på om du vil det:)

2010-04-13 @ 22:43:42
URL: http://helenelicious.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0