mår dåligt

hej hej alla läsare, försöker bli på bättre humör jag har varit ledsen typ hela dan ,gjorde slut me min kille..a ni förstår mig antagligen...sjunger lite ska sjunga för min kusin på söndag så jag måste kunna den låten helt och bra haha sen försöker ja träna upp rösten bara och sånt...snackar me min kusin på msn och me nåra kompisar..hoppas jag blir på bättre humör snart och hoppas alla ni haft en trevligare dag än jag iallafall...puss här är bild på mig och "mina älsklingar" som alla säger haha vilket jag tycker om haha

Kommentarer
Postat av: afrodite

Du har inte sjungt till mig än -.-

2010-04-29 @ 19:33:56
Postat av: Melina

nej ja vet haha men det får bli nån annan dag för vi träffas ju aldrig nu för tiden!

2010-05-02 @ 12:26:35
URL: http://psaraki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0