fixar justin bieber blogg!!:D

shooo, inte skrivit på ett tag har haft lite annat för mig..just nu håller ja på att kolla på massa roliga klipp på youtube och chattar lite och tänkte fixa en justin bieber blogg :D.
kmr länka den sen när ja e klar så ni får se och a komentera gärna :D.
har varit en normal rolig dag idag haha varit me kompisar litegrann efter skolan men sen drog ja hem tidigt hade inge lust att va ute längre.
och ja kollar på klipp me christian beadles haha han e så rolig och så gullig ;D
Ska va me i justin bieber tävling och hoppas den e klar snart för ja vill se om ja vinner för annars beställer ja sakerna haha :P. a juste finns en ny låt me eric saade asså förlåt mig men den va jätte rolig hahahaha XD.
och maja länkar mig massa klipp på robert pattinson hela tiden vilket inte är så trevligt eftersom ja inte gillar hnm :P alla konstiga tjejer bah : :OOOOO XD
haha skojja bara ;D.
Om ni är robert pattinson fans så ett tips är att se how to be om ni inte redan sett den fast då ere ju bara att se den igen haha.
Här är en bild på underbara christian beadles:
:D :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! kika in på min skvallerblogg :)

vad gör du ?



http://makeawave.blogg.se



Ser att du gillar bieber , då kommer du gilla min blogg!!!

2010-04-14 @ 17:00:33
URL: http://makeawave.blogg.se/
Postat av: maja

HOW TO BE ÄR BÄÄÄÄÄST!!! hahahahahahahah :)

2010-04-16 @ 08:42:51
URL: http://etttm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0