Mcdonalds!!!

fortsättningen................ Efter skolan så gick j, Maja, Linnea och Hanna till mcdnoalds och flummade som fan medan vi åt xD. Först så gick vi till hanna och hämtade pengar och på vägen så tog jag kort på Linnea för hon ville ha nån ny bild på henne så hon kan skicka till hennes kille eftersom hon har ny frisyr. Sen när vi var framme på mcdonalds så beställde vi och flummade ofc. Vi var så trötta att vi kunde skratta åt vad som helst nästan. Då tog Maja två små bitar pommes och doppade de lite i ketchup och sen satt de på sin cheeceburgare så att det såg ut som ögon och då började jag skratta. Sen tog vi massa bilder på Linneas kamera  och gjorde massa konstiga miner och skrattade åt de efteråt. Det var som man var så trött att man blev emun mot att kunna skämmas för sen kom det massa fjortisar dit och kollade snett på oss och då när vi gick förbi de sen så brast jag av skratt och de blev arga på oss :P. Efter det så behövde jag gå hem och ingen följde mig till min busshållplats snyft. Sen när jag kom hem så gjorde jag tråkiga matteläxan och pratade med karoline i telefon, det var däremot kul :D. Sen när jag blev klar med läxorna så blev det så sent att jag gick och lade mig. Här är en bild på gubben Maja gjorde xD

Kommentarer
Postat av: maja

hahahahah fan va het han är

2009-10-22 @ 15:40:11
URL: http://etttm.blogg.se/
Postat av: melina

aa hahaha fan vad kul vi hade asså, jag var på sånt jävla sjukt humör xD

2009-10-22 @ 16:44:34
Postat av: Karoline

hahahahahahahaha

2010-06-08 @ 22:44:53
URL: http://sweetzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0