igår på orienteringen!!

hej hej, igår hade vi nutidsorientering och jag var i samma grupp som Karoline och Linnea. Vi kom 20 minuter senare än vad man skulle :P. Ungefär halvvägs så stannar vi vid vattnet där det är massa änder (kanske stavar fel) :P. Det va en jätte gullig and som nästan kom upp till mitt knä :D. Sen tog vi massa bilder på de och jag skulle ställa mig mellan alla så Linnea skulle ta kort men några blev rädda och sprang ner i vttnet och en and flög så jag blev skitskraj och skrek jätte högt (oops). Sen gick vi förbi nån tant med massa hundar och det var en jätte gullig hund som hoppade upp i mitt och karolines knä och smuttsade ner våra kläder med sina tassar och sin charm :P. Hela vägen gnällde jag hur kissnödig jag var så när vi var framme så gick jag på toa xD. Efter det så gick jag,Maja,Linnea och Hanna till mcdonalds..........fortsättning följer
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0