rubrik jaow :P

Shu,fortfarande sjuk .... min lärare ringde mig hehe när jag sov :P och ville väl kolla hur jag mådde och fråga om min email så hon kunde maila lite grejer som jag ligger efter på eftersom jag har varit så sjuk så länge nu. Det tyckte jag var snällt :) sen kanske jag frågar nån av mina kompisar om de kan komma med mina böcker ,vi får se :) om nån ställer upp på det :P. Jag har iallafall matteboken hemma så jag kan jobba lite på den. Nu äter jag frukost hehe lite sen frukost men det var nu jag vaknade såå .... :P. Jag lyssnar på musik på the voice och väntar på ett mail från min lärare katja :), messar lite med christian också :P PS. christian och chrille är inte samma person :P. Helt olika personer :P. Jag kanske lägger mig igen, jag känner mig väldigt trött . Min kompis Malin är också sjuk :( så vi snackade lite. Hon har också en blogg som heter www.malindans.blogg.se . hehe hon har haft den mycket längre än min :P. Nu är det Lady Gaga på radion :) :P. ska avslutandet här inlägget nu hej då :) / Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0