Måndag........fortfarande sjuk :(

Tja, Jag sitter i vardagsrummet och kollar på filmen "the proposal" (stavar kanske fel) och åt lunch för ett tag sen. Det finns inte så mycket att göra när man är sjuk och jag hoppas på att bli frisk snart så att jag kan träffa alla mina vänner och komma ikapp i skolan. Jag missade utväcklingssamtalet och massa andra grejer och snart har jag prov och har inte fått papper för det :( . Men när jag blir frisk ska jag försöka fixa allt så bra som möjligt iallafall :). Filmen ag kollar på är rolig. I början så tänkte jag fan jag trodde det skulle vara roligare men senare i filmen så blev det kul :P. Nu messar jag med christian också :). Nu ska jag fortsätta att titta på filme ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0